Підсумкова нарада педагогічних працівників
Згідно з річним планом роботи під головуванням заступника директора з виховної частини відбулась нарада з вихователями закладу.
Під час наради:
- підведено підсумки роботи за 2024 рік;
- проаналізовано нормативне забезпечення організації виховного процесу;
- визначено пріоритетні завдання на 2025 рік.
На нараді було зазначено, що вихователі, відповідно до своїх завдань, сприяють створенню умов для індивідуального розвитку та морального формування особистості вихованців, вносять необхідні корективи в систему їх навчання та виховання, вивчають схильності та інтереси дітей, сприяють підвищенню їх пізнавальної мотивації, створюють сприятливе мікросередовище та морально-психологічний клімат для кожного вихованця, сприяють розвитку спілкування вихованців та допомагають розв'язувати проблемні питання, які виникають під час спілкування, проводять з вихованцями реабілітаційну та корекційно-розвиваючу роботу на основі індивідуальних потреб дитини. Лише за цих умов діти будуть мати необхідні умови для повноцінного, гармонійного розвитку.
Головним завдання у роботі вихователів є забезпечення прав та інтересів вихованців, патріотичне та трудове виховання, виховання поваги один до одного та оточуючих, шанобливе ставлення до народних традицій, рідної мови тощо.
Виховна робота у закладі здійснюється під час проведення виховних заходів та дозвіллєвої діяльності – під час проведення заходів з нагоди державних та релігійних свят, проведення екскурсій, відпочинку на природі, перегляду тематичного відеоматеріалу; трудового виховання - через трудову реабілітацію та адаптацію; художньо естетичну діяльність – під час роботи з природним матеріалом, малювання, вишивки; роботи у тренінговій кухні, де вихованці знайомляться з технологією приготування страв, дотримання техніки безпеки та норм санітарії і гігієни під час процесу приготування їжі.
Під час практично-презентаційного блоку кожний вихователь ділився своїм досвідом роботи з дітьми.
Вихователі постійно працюють над виконанням своїх завдань, знаходяться у творчому пошуку стосовно втілення у практику нових ефективних прийомів та методів роботи з дітьми.